OPOLCAN - kserokopiarki i drukarki w Opolu Systemy zarz?dzania dokumentami
 
 

znajdź urządzenie adekwatne do Twoich potrzeb

Centrum dokumentowe
Twojej firmy


SHARP MX-C311
Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie oraz archiwizacja dokumentów w jednym miejscu.


Dzięki nowej kompaktowej konstrukcji urzadzenie wielofunkcyjne Sharp MX-C311 zmiesci się nawet w najmniejszym biurze. Wysokie parametry pozwalaja zwiększyć wydajnosć a nowoczesne rozwiazania administracyjne ułatwiaja zdalne zarzadzanie urzadzeniem. Kserokopiarka, drukarka i fax w jednym miejscu!

Większość firm i instytucji staje przed wyzwaniem zarządzania rosnącą ilością faktur, zestawień, faxów i innych dokumentów, które przyjmowane są do firmy lub też tworzone w celu przekazania ich kontrahentom lub współpracownikom.
OPOLCAN oferuje rozwiązania, które pomogą Twojej firmie uporządkować politykę wewnętrzną firmy w zakresie zarządzania dokumentami a także umożliwią ich sprawną i łatwą archiwizację.
Szybki i łatwy dostęp
Dzięki unikatowym rozwiązaniom Twoi pracownicy zyskają dostęp do wydajnych i łatwych w obsłudze rozwiązań, które umożliwią im archiwizację dokumentów firmowych, tak aby były dostępne za pomocą "jednego kliknięcia" bez marnowania czasu na ich szukanie oraz dostarczanie na biurko. Dokumenty, które powstają w elektronicznym archiwum są gromadzone w pełni przeszukiwalnych plikach. Dzięki temu aby odnaleźć szukany dokument wystarczy wpisać fragment jego treści aby szukany dokument za chwilę pojawił się na ekranie.
Komfort użytkowania
Zalety elektronicznego archiwum dostrzeże każdy, kto choć raz stracił cenny czas na poszukiwaniu faktury lub dokumentu np. sprzed roku. Nasze rozwiązania umożliwią sprawne znalezienie konkretnych dokumentów bez ruszania się zza biurka, a czas który do tej pory potrzebny był na znalezienie dokumentów pracownicy mogą wykorzystać na realizację swoich zadań. Dzięki temu pracodawca będzie miał pewność, że czas jaki pracownicy spędzają w firmie jest wykorzystywany efektywnie oraz zwiększy komfort pracy w biurze.
Bezpieczeństwo i poufność
Elektroniczna archiwizacja sprawia, że oprócz wymaganego przepisami prawa archiwum papierowego firma może stworzyć elektroniczne archiwum dokumentów, które ułatwi pracę wszystkich działów. Dzięki takiemu rozwiązaniu wzrasta bezpieczeństwo gromadzonych w firmie danych - oprócz tradycyjnego archiwum istnieje zawsze jego kopia elektroniczna, która umożliwia odtworzenie danych w losowych przypadkach kiedy oryginały zostaną zniszczone lub utracone. Do elektronicznego archiwum mogą mieć dostęp tylko wybrani pracownicy tak aby zachować poufność i bezpieczeństwo gromadzonych w nim dokumentów.

Skontaktuj się z naszym konsultantem aby dowiedziec się więcej: tel. 077 44 11 050
  do góry strony